zaterdag, november 25, 2006

Web 2.0 sprookje

Op een website kwam ik de fotograaf Alan Rockwell tegen. Vervolgens heb ik zijn portfolio bekeken. Eerst kwam ik deze foto tegen:


Ziet er uit als een reguliere stofzuigerverkoperfoto. De naam van de foto wijst in de richting van AllDry - 'water damage experts'. De mannen op de foto komen echter niet voor op het bedrijfsportret. Hmm, ze horen er niet echt bij; zouden ze er wat bij klussen via een franchise contract? Dan kom ik in hetzelfde portfolio deze foto tegen:


Dit is toch niet de foto die je moet overhalen om een tapijt te laten schoonmaken? Het ziet er naar uit dat ze het naar hun zin hebben en voorlopig het schone tapijt nog niet gaan verlaten. En toen zag ik de volgende foto:

Uit de naam van het plaatje wordt duidelijk dat het hier gaat om Allen en Mike. Het ziet er naar uit dat ze allebei van de honden houden en elkaar buiten het tapijtreinigen regelmatig tegenkomen. En zo komt alles bij elkaar. Ps: dit is zijn Flickr account.

Geen opmerkingen: