vrijdag, januari 26, 2007

Braille


Reflexions
Originally uploaded by roel1943.
Op flickr.com plaatste Roel een foto van de Tweede Kamer in den Haag waarin ik meende braille op de ruit te zien. Roel is vervolgens op onderzoek uitgegaan en rapporteert als volgt:

Ik ben vandaag het gebouw binnengestapt van de tweede kamer en heb mijn vraag voorgelegd aan de portier. Je wilt niet weten wat je aanhaalt als je dat doet: na 15 minuten bellen en vragen komt er iemand van voorlichting en na 2 telefoontjes was het rond. Het is inderdaad braille en op alle grote ramen staat artikel 1 van de grondwet

1 opmerking:

Anoniem zei

Weer een leuk blogje voor bij mijn favorieten. Gelukkig niet alleen maar geleuter over fotografie (ik zag Job-Joris al even voorbij schieten). Ik hoop dat er ook een bongo-hoekje is. Komend weekend ga ik eens uitgebreid kijken.